z minulých cestopisov:

c   e   s   t   o   p   i   s   y

V piatok 15. novembra o 18:00

vstupné: 4€ v predpredaji (pri rezervácii vopred), 6 € na mieste

KAMČATKA

Raj na konci sveta - krajina ohňa a ľadu.

"Tam, kde Rusko končí, pre Kamčatčanov začína. Tam, kde sa snúbi oheň s ľadom, kde je medveďov viac ako obyvateľov poloostrova - tam je Raj a konci sveta ...

Dychberúce rozprávanie mladej cestovateľky Michaely Kučerovej o krajine krajine na Ďalekom východe drsnej ruskej sibírskej tajgy a vulkánov, o krajine vzdialenej, živej, tajomnej, nádhernej, ... O Kamčatke.

rezervujem si miesto na cestopise KAMČATKA

Vypočuli sme si Viktorove príbehy z cestovania od Arktídy po Antarktídu a bol to skutočný zážitok. Zaujímavé stretnutie s týmto charizmatickým človekom a prenesenie sa v čase a priestore na miesta, ktoré sám návštívil. Podelil sa s nami o svoje zážitky z jeho nevšedných ciest po svete ...

Pán Viktor Beránek je dlhoročný chatár najvyššie položenej tatranskej Chaty pod Rysmi. Zároveň je to aktuálne najstarší aktívny vysokohorský nosič, človek s veľkým srdcom a skvelý rozprávač. Okrem toho je to veľký cestovateľ - a to nie len po známych destináciách. Navštívil Čile, Reunion, Bajkal, Nepál ,...

BAJKAL

BAJKAL - jedno z najposvätnejších miest na svete.

BAJKAL - energia silného spojenia sa so Zemou.

BAJKAL - stíšenie sa, neuveriteľný pokoj duše.

BAJKAL - miesto so silným zemským vyžarovaním.

"Išla som oslavovať kamarátkinu obhajobu diplomovej práce a zrazu sme sa zbalili na cesty a šli si splniť sen. Takže pešo, stopom, lietadlom i loďou okolo Bajkala.

Boli sme priamo v srdci Bajkala - na Oľchone (ostrov v jazere), navštívili sme posvätné miesta šamanov, zažili sme krásne stretnutia s krásnymi dušami a hlavne s nerpami bajkalskými - čo je tuleň, ktorý sa vyskytuje len v troch jazerách na svete. Jedným z nich je Bajkal.

Spali sme v stane u horskej služby, kde nás zložil týpek, čo dbal o našu bezpečnosť - viezol nás 500 km, dal nám stan, karimatky a vraví, že ak sme smädné, aby sme si zašli ďalej do jazera a tam si nabrali vodu ... V stane bola zima, tak sme pili s horskáčmi na stanici." ... spomína Michaela na svoje zážitky na Bajkale.

Mongolsko

MONGOLSKO

MONGOLSKO - môj sen sa stal skutočnosťou.

"... áno, cesta bola zdĺhavá a stalo sa pár nečakaných neplánovaných zvratov ... kým moja noha vkročila na posvätnú zem ... Cez Rusko to bolo hlavne o nekonečnej ceste Transsibírskou magistrálou, ... a potom nepríjemný zdravotný problém a "zážitkový" pobyt v nemocnici v hlavnom meste Irkutsk - ako "očista" tela aj duše pred tým, kým moja noha vkročila do posvätnej zeme. Sedem dní v gáziku po celej oblasti Gobi - na koňoch i na ťavách, až k pieskovým dunám, 36 hodín v autobuse s domorodými obyvateľmi ... ale všetko toto stálo za to! Nezabudnuteľný zážitok z festivalu Golden Eagle Hunters (chránený UNESCOM). "Miestne divadelné predstavenie" o súhre Mongola, koňa a orla. Exhibičná súťaž v lovení zveri orlom, či tradičný boj o kozu medzi dvoma mužmi na koni ... , pobyt na samote s domácimi, práca na statku a návrat cez krásny Altaj."

Takto stručne opísala najintenzívnejšie zážitky mladá cestovateľka Michaela Kučerová.

Na živom stretnutí s ňou ste si mohli vyskúšať ako hrejú pravé ťavie rukavičky, aj svetrík z ťavy. Dokonca bola aj malá ochutnávka pravého kobylieho syra dovezeného priamo z Mongolska.

PERU

Cestopisný večer o niekoľkomesačný pobyt v džungli.

Pútavé rozprávanie o čerstvých zážitkoch z dobrovoľníckej práce v mestečku uprostred džungle. O peruánskych deťoch, zvieratách, národných parkoch, aj o záhadnej ayuahuasce.

O svojich zážitkoch rozprávala Michaela Kučerová

ČO  VŠETKO PONÚKAME  VO FUN FABRIC?

Ranná HODINKA

FUN FABRIC
Ranná "štartovačka" pre skvelý deň. Každý UT a ŠT JOGA, každý PO, ST BOSU a PI PILATES. Vždy od 7:45
Nový koncept alternatívneho vzdelávania detí v oblasti rozvoja intuície a pravej mozgovej hemisféry: utorky popoludní.
Dynamický tréning pre zdravie, silu a krásnu figúru - každý utorok o 18:30 - precvičuje Lenka GURÁŇOVÁ.
Cvičíme pravidelne každú stredu od 18:30 s Jankou.
Tanečno - kondičné latino pre ženy. Každý pondelok a stredu od 17:00 s Tatianou.
Tanečno-rytmický cyklus pre deti. Začiatok o 16:30 hod.
Mix tanca, boxu a posilňovacích prvkov pilatesu. Piatky o 18:00 hod.

MANDALKOVANIE

3.11.FUN FABRIC
Kurzy tvorenia mandál - tentokrát MANDALY CESTA DUŠE. Začiatok 15:00

VÍKEND pre žienky

8.11. - 10.11.Penzión ĎUMBIER
Čas pre nás dievčatá !!! MANDALKOVANIE, FRAKTÁLNA KRESBA, FENG SHUI, JOGA, ČAROVNICE, MEDITÁCIE, GYMNASTIKA TVÁRE, PRECHÁDZKY podtatranskou prírodou ... napojenie sa na vlastné ja !!!

FRAKTÁLNA KRESBA

14.11.FUN FABRIC
Workshop umeleckých fraktálov - základný kurz. Začiatok o 17:00

KAMČATKA - raj na konci sveta

15.11.FUN FABRIC
Cestopisný večer s mladou cestovateľkou Miškou. Začiatok o 18:00 hod.

VOŇAVÁ ŠKOLIČKA

21.11.FUN FABRIC
Workshopy o zastúpení byliniek v kozmetike, v domácej lekárničke, aj kuchyni. Začiatok o 18:00 hod.
Zážitkový uzdravovací seminár s Mgr. Veronikou BRUDEROVOU.

PAVERPOL

24.11.FUN FABRIC
Kurz umeleckej tvorby aj pre začiatočníkov, začiatok o 15:00 hod.

FILIPÍNSKE LIEČENIE

29.11. - 1.12.FUN FABRIC
Estela Palaris Orbito v Liptovskom Mikuláši.

KONCERT

13.12.FUN FABRIC
Vianočný koncdert. Zastavte sa a nalaďte sa na Vianoce cez krásne piesne pesničkára Nanyho Hudáka. Začiatok o 18 hod.

WIM HOF METÓDA

14.12.FUN FABRIC
Naštartuj si zdravie s WHM. Seminár s certifikovanou lektorkou Miškou.

Detská párty

29.12.FUN FABRIC
Pripravíme pre Vaše deti tú najkrajšiu narodeninovú párty, alebo inú oslavu. Priamo u nás, s programom a všetkým, čo k takejto akcii patrí. Termín podľa dohody.

HĽADÁME animátorov

2.1.FUN FABRIC
Team LUAagency hľadá animátorov. Si mladý, ambiciózny, kreatívny, spoľahlivý, ale hlavne kamarátsky? Príď medzi nás!

LUAfantasy

15.1.FUN FABRIC
Navštívte našu požičovňu karnevalových kostýmov a masiek a buďte najoriginálnejší pri akejkoľvek párty. Mimo sezóny - telefonujte vopred!